Organizując akcje promocyjne, jako pewnego rodzaju sposób na motywację dla naszych potencjalnych klientów, wybieramy gadżety reklamowe, którymi chcemy obdarować klientów. Co jednak wybierzemy do tego celu, czym będziemy przekonywać klientów, do wyboru naszych produktów. Sama organizacja gadżetów promocyjnych jest trudnym zajęciem, a co jeśli musimy do tego dodać jeszcze organizację samego eventu, wynajęcie namiotów, dostarczeniem ich na miejsce, rozłożenie, przygotowanie całego zaplecza. Ostatnie lata przyniosły w Polsce prawdziwy boom jeśli chodzi o organizowanie różnego rodzaju imprez firmowych. Począwszy od zwykłych bankietów, przez wypady na strzelnicę gokarty czy ścianki wspinaczkowe, aż po weekendowe gry fabularne, mające na celu z jednej strony zintegrowanie pracowników, z drugiej zaś sprawdzenie ich w działaniu. Każdorazowy taki event to okazja dla firm, zajmujących się ich obsługą – zleceniodawcy z całej Polski poszukują najróżniejszych usług, takich catering, agencja hostess czy drukarnia – Katowice i reszta alglomeracji nie są pod tym względem odosobnione.

Jak się zabrać za przygotowanie eventu promocyjnego

To jakie gadżety wybrać, w dużej części zależy od tego, w jakiej branży działamy. Balony reklamowe z nadrukiem podczas gdy działamy w budownictwie jest niezbyt dobrym wyborem, ale z drugiej strony, gdy chcemy trafić do klientów, którzy szukają mieszkania czy domu, a posiadają dzieci, to wtedy balony reklamowej z nadrukiem, to akurat rzecz, która przyciągnie najmłodszych, za którymi pójdą rodzice. Równie dobrym pomysłem mogą być torby reklamowe, z nadrukiem, który może przedstawiać nasze logo, nasze produkty czy ogólnie jakąś grafikę, która się będzie kojarzyć z naszą firmą. Wszystko jednak zależy od tego, czego my sami chcemy zaprezentować naszym potencjalnym klientom.

Strona 1 z 2

Please publish modules in offcanvas position.